Even pauzeren

Mijn vingers kriebelen, mijn hart slaat wat sneller dan normaal, mijn hersenen flitsen van het ene beeld naar het andere, ... en ik geniet ... maar kan maar niet beslissen! Dus dan maar even pauzeren en nog twee werkjes posten van de afgelopen weken!




Tiele deed op exact hetzelfde ogenblik haar eerste communie als Lucia, maar dan wel op een andere locatie. Net als de vorige keer (toen deden Birthe en Matteo hun communie) planden we een 'restjesfeestje' the day after. Ik had de keuze, of ik ging een cadeautje zoeken of ik maakte er eentje zelf. Wetende dat beide ongeveer even lang duren, koos ik voor wat ik het liefste doe. Het 'leeskussen' kennen de meesten onder jullie al. Voor mezelf de eerste keer dat ik het maakte. Leuk en niet moeilijk (hoewel ik wel twee handvaten bevestigde en al gauw door had dat dit redelijk belachelijk was!).


Ook Miel deed zijn communie op datzelfde moment (hier in West-Vlaanderen blijkt die dag heel populair). Maar het feestje werd eventjes opgeschoven, zodat iedereen er kon bijzijn. Een centje, verstopt tussen een hoop knikkers!

En waarom ik nu zo nerveus loop. Ik sta klaar om mijn schaar in een lap te zetten, maar kan maar niet beslissen wat het wordt, voor wie het wordt en uit welke lap :-(
Ik zie zoveel mogelijkheden :-)


Reacties

  1. beter te veel keuze en tijd ;-) fijn om geschenkjes te maken en te geven, niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo grappig! Komaan zeg, doorhakken die knoop! Hier zal het wat kalmer worden, één van de drukste weken in een lerarenbestaan in't verschiet... Pfff, was het al maar juli.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En nu ben ik wel benieuwd naar wat nog komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik nu nooit se, ik wil altijd vanalles doen, maar kan nog vrij gemakkelijk kiezen wat ik eerst wil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautjes !
    Misschien alle mogelijkheden eens in een potje doen en dan briefje trekken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alleen in West-Vlaanderen: ook bij ons in de Kempen werden veel communies gevierd vorige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, zo herkenbaar! Ik sta over een paar weken, na de examens, weer voor hetzelfde dilemma...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij lagen er ook al stofjes voor een volgend projectje klaar... Maar die rustpauzes zijn ook wel eens welkom! Geniet er evenzeer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihihi, die opmerking van die twee handvaten ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts