Lucy in the sky (in yellow)

Gisteren schreef ik over het vissenstofje. De veelkeurige vissen die een jurkje moesten opfleuren. Maar het liep wat anders dan verwacht. Ik kocht dus uiteindelijk een felgeel stofje voor het bovenstukje (het juiste blauw-groen (?) was niet te vinden ...
Maar toen zag ik dit prachtige verjaardagsjurkje en ik had mezelf niet meer in toom! Dit wou ik ook en voor ik het wist lag daar een bovenstukje met een felroze streep en oranje bogen ... Bedankt, Isabelle, je inspireert me dikwijls met jouw mooie ideeën! Heel leuk ook, die extra vlakken toevoegen!
De vissen werden opzij geschoven. En er werd nog maar eens terug gereden om nog een extra stukje van het felgele. Dit stofje gebruikte ik ook als voering voor dit jurkje en het vissenrokje.






Ik zal het nog eens proberen! Toen Lucia het jurkje aanhad en we wat foto's wilden nemen, kwam daar plots het zonnetje op deze druilerige dag. En dan word je instant vrolijk!

Patroon: Stof voor durf het zelvers
Idee: Mina Dotter
Stof: In den Beer

Reacties

  1. Wow, zo tof ook in effen kleuren!
    Thnx voor het complimentje :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze dochters zijn heel verschillend qua uiterlijk! Ik vind dat zo leuk om een id te vertalen naar je eigen kind! Bedankt hoor!

      Verwijderen
  2. Een prachtig, zonnig kleedje! Heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och dit is werkelijk schitterend!!!!
    En ik hoor erg graag de naam van je dochter.
    Katrienx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie kunnen misschien nog voor een Lucia gaan, want dat past toch heel mooi bij Gloria;)

      Verwijderen
  4. ze straalt da meiske, heerlijk al dat geel,
    en die schoentjes zijn om op te eten!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwh! Wat een prachtig kleedje! Leuke schoentjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts