Kapitein Winokio

Zou hij het erg vinden? Dat ik zijn logo pikte om de hoodie van Matteo te pimpen.
Of zou hij het juist leuk vinden, een beetje reclame op een jongen van 8?
We hopen hier natuurlijk het laatste. Kapitein Winokio valt hier in ieder geval in de smaak. Jammergenoeg nog nooit live een optreden meegemaakt, maar wel al gesmaakt via zijn CD's en tv-optreden.

We kregen via via (zie ook reacties) een persoonlijk mailtje van de kapitein! Zolang je er geen commercieel doel mee hebt, heeft hij er geen probleem mee. En nog belangrijker; ze denken aan een eigen collectie, wat volgens mij echt in de smaak zal vallen! Love captains ;)  ! Wat helemaal top zou zijn; ze overwegen een stof te lanceren met het logo!
 
Ik was ook meteen superfan van het logo en dacht dat Matteo dit ook zou vinden. Dus maakte ik voor zijn verjaardag een hoodie uit het boek 'Stof voor durf het zelvers'. Matteo heeft al jaren een zwak voor blauw. 'Monsieur bleu' wordt hij genoemd in een winkeltje waar ik al eens iets voor de kinderen koop in Moeskroen. En toegegeven, ik heb dus een zwak voor de combinatie van hoogblauw en felrood. De stof van dit jurkje (en ook dit jurkje) werd gebruikt voor de mouwboorden en de binnenkant van de kap.



Ere wie ere toekomt, de MDH houdt zich graag bezig met het uitknippen van de flockfolie. 




Hij was er heel tevreden mee! Maandag moest hij hem zeker aan hebben om op DE stoel te zitten in klas!

Goed om weten, alleen de overlock kwam bij het ineen steken van pas. Heel leuk om maken, vooral ook door de supergoeie uitleg in het boek!

Reacties

  1. onze zoon is ervan overtuigd dat zijn tandpasta ook van bij de kapitein komt omdat het logo van GABA er een beetje op lijkt :-)
    http://www.gaba.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zal hij wel supergemotiveerd zijn om goed te poetsen!

      Verwijderen
  2. Ik heb ook die kleurencombo gebruikt voor de kaptrui voor mijn zoon (ook een blauwliefhebber) de foto ervan moet ik nog eens posten. Leuk idee dat logo van Winokio :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Kapitiein Winokio zal vereerd zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kapitein Winokio is echt eens de moeite om te gaan kijken!! Die trui vind ik super geslaagd, ik had deze week het boek vast om de handleiding van deze trui te bekijken, ik heb ook zin om zo eentje te maken!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kapitein vindt het ok! Zolang je niet aan massaproductie gaat doen :-) (ik heb connecties)
    Ik stuur je zijn antwoord door.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts