#frances #fibremood

Enkele weken geleden, een woensdag (ja, ja, die woensdagen hé),
zag ik daar een hele leuke top verschijnen!
De top had ook nog eens een naam, Frances.
En enkele minuten later was daar nog een Frances,
en nog één en ...

Ok, ik moest er ook eentje hebben,
ik kon toch niet achterblijven ....


En vooral, die mouwtjes zijn zo mooi,
om maar niet te zwijgen over de mooie diepere ruguitsnijding.



Patroontje downloaden (for free!),
patroontje printen en knippen.
Het ging vooruit ...

Het verbeterwerk in die laatste examenperiode zette het werk even on hold.
(Examenperiode, lijkt al eeuwen geleden, met dank aan het zalige zomerweer!)



Eindelijk kreeg deze lap een bestemming.
Gelukkig een blijvertje, was ooit een coupon van het stoffenspektakel 
en lag al altijd te wachten op één of ander zalig topjespatroon.

Het afwerken van de ronde zoom op de achterkant verliep al bij al vlotter dan ik durfde te hopen ...
Ik was voor één keer heel slaafs en ging daarvoor aan het driegen!
( = rijgen ... Welk woord gebruik jij daarvoor? Zou dat wel eens willen weten).
Dit topje is ideaal voor beginners, geen ritsen, geen knopen en een mooie duidelijke stap voor stap handleiding!


Ik mag mij de club van Fibre Mood aansluiten ;-) !
Benieuwd naar de vele patroontjes die nog zullen volgen.



PS: Deze Frances kwam er zonder veel zwoegen of zweten, ook het lapje stof was er eentje van een appel en een ei ... en dan stel je vast dat je eigenlijk niets hebt voor eronder ... 
Eronder maal twee, een witte broek en een zwart topje omdat het stofje nogal doorschijnt.
Tja, de handel moet draaien hé! 





Reacties

  1. Haha, en ik ging zeggen "dat staat zo schoon op die broek" #schaterlach
    Wat een prachtexemplaar maakte je, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frances met klasse! En heel mooi gecombineerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in deze stof! En goed gecombineerd met de broek! Very classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stijlvol ook deze, heb me net de eerste Fibre Mood in huis gehaald, nog geen idee wat ik zal maken:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts