She 's so happy in her new Rumer top!

Ik kon dochter 1 nog strikken voor een fotoshoot net voor ze op weekend vertrok met de Chiro.
En dat merk je wel,
ze liep op wolkjes en had er super veel zin in.
Dat Chiro-verhaal nam dit jaar een wat onverwachte wending.
Sinds het eerste leerjaar zit ze in de plaatselijke Chiro,
maar de laatste jaren ging ze met steeds meer tegenzin.
Tja, blijkbaar vond ze er haar plaatsje niet meer helemaal.
Toen ze dit jaar vroeg of ze eens naar de 'vriendjesdag' van een Chiro 3 dorpen verder mocht, zagen we er niets verkeerd in.
Nooit gedacht dat ze er ging blijven plakken en nu elke week met heel veel goesting op haar fiets springt, richting 'Sente'.


Vandaar dus de overtuigde lach op haar gezicht.
Maar misschien ook wel voor haar nieuwe bloesje ;-)
Want ik heb er dit keer echt goede hoop op dat het gedragen zal worden, meer zelfs, ze stak me in snelheid voorbij want het topje werd al gewassen nog voor het de eerste keer op de foto kon!
Een succesverhaal dus.


Ik kocht het stofje nochtans zonder haar medeweten.
Enkele weken geleden bracht ik nog eens een bezoekje aan 'den Beer'.
Ik ging er toch wel wat onverwacht met een bescheiden stapel stofjes naar huis.
Ik was wel redelijk zeker dat dit stofje de goedkeuring van de oudste zou krijgen.
Ook voor mij bleek het een toppertje,
€9 / m, lang geleden dat ik zo'n vriendelijk prijsje tegenkwam en een zaligheid om mee te werken!


Het topje zat dan ook op een zondagavond in elkaar!
Ik veranderde weinig aan het oorspronkelijke model, het zat meteen goed.
Alleen de hals stikte ik een halve centimeter breder.


Moraal van het verhaal?
Maak je dochter of je zelf maar eens gelukkig!
Deze Rumer top is zo leuk om te maken :-)




Reacties

  1. Ik moet mijn Rumer top nog bloggen.Inderdaad snel in elkaar gezet en ik deed dezelfde aanpassingen als jij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppertje. Ze straalt idd. Zalig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een beauties!! Zowel de stralende dochter als de prachtige top!! Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo tof! Ik denk dat het hier ook nog wel zou scoren, de stof is alvast perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stofje. Het staat haar geweldig goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en idd schot in de roos, die Rumer-top, ook hier !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts