Relax & cool down

Dat SYAS een serieuze invloed heeft op het hele naaiwereld is eigenlijk nog een understatement!
Dat de familieleden van heel die naaiwereld ook in hun pollekes wrijven is nog licht uitgedrukt!
En de stoffenwinkels zijn er zeker ook niet rouwig om, heb ik de indruk.

Naomi levert duidelijk goed werk,
want elke keer ze ons verbluft met een nieuwe aanbod,
geeft ze ons een denkbeeldige schop onder onze kont.
Daarmee verdeelt ze naailand onbewust ook in twee groepen.
Je hebt zij die enkele uren na de lancering van een nieuwe collectie al een eerste maaksel posten en je hebt zij die na de presentatie van de nieuwe collectie efkes beseffen dat ze die mooie lappen uit de vorige collectie nog eerst even moeten gaan verwerken voor ze zich weer mogen laten gaan aan nieuwe lapjes.

Ik hoef hier zeker niet te schrijven tot welke groep ik behoor ;-)


Mijn plannen waren eenvoudig, doch zeer effectief.
Ik maakte gewoon een mooie Rocco en pikte het extraatje gewoon hier.
Naomi is de barometer voor wat trendy is!


Heel zeker dat deze sweater heel vaak uit de kast zal komen.
De quote kreeg ik trouwens als extraatje bij de Soldeur toen ik de stof kocht.
Je weet wel, die stoffenwinkels zijn ook zot content met deze collecties
en de gezonde concurrentie drijft hen tot een extraatje :-)
WIN-WIN-WIN situatie noem ik dat, klant vaart wel, SYAS vaart wel, winkels varen wel!


Het werd zelfs een duootje.
Ik maakte uit de bijhorende giraffenversie een shirt met het Billie patroon.



En zonder het echt door te hebben, heeft Matteo enkele kuddes giraffen in zijn kast liggen,
want dit hemdje blijkt een voltreffer.
Het past zelfs perfect onder de sweater.


Voila se, tot over enkele maanden hé,
want dan komt er ongetwijfeld weer een prachtcollectie uit.





Reacties

  1. Oh, met Belgisch gerief kun je niet missen. Staat hem erg schoon - haha, en ik spotte dat hemdje al voor je erover sprak ;). Héél fijn te zien dat ik niet de enige ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig samen ♡ (Knap ventje, seg!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie collectie die jij verwerkte.Hier nog eentje die stofjes uit de vorige collectie heeft liggen terwijl ze al van de nieuwe lading kocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik hoor tot dezelfde groep als jij! Of nee, toch niet helemaal. Ik naai meteen maar blog meestal pas 4 collecties later... Onder welke categorie valt dat? ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh prachtig zeg!! Ik heb nu een paar collecties overgeslagen maar bij de nieuwste kan ik niet anders dan meedoen... maar ik ben niet van de snelste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik behoor helemaal tot dezelfde groep :-) Al blog ik meestal nóg later dan dat ik het eindelijk allemaal verwerk, dus daar mag je nog een derde categorie voor creëren haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een heel leuk setje voor de herfst/winter (ik behoor ook tot de categorie, schop onder kont maar dan van twee of meer collecties geleden ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoon ... heel schoon!
    Ik zit in de categorie: oeps die van 2 collecties geleden liggen nog in de kast. En de categorie: ik vind die print keimooi, maar mijn kinderen zien het niet zitten. En dan wacht ik te lang en zijn er nergens nog giraffen te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts