Wintercollectie is klaar!

Jiehaa !!!
De wintercollectie is klaar.
Ik weet het, rijkelijk laat, natuurlijk.
Met de nieuwe zetel had ik een heel goede reden om nieuwe kussenhoezen te voorzien.
Het oorspronkelijke plan was om voor elk seizoen een collectie te voorzien.
Omdat de zetel in december werd geleverd, zou ik dus beginnen met een wintercollectie.

De ervaring leert dat ik soms 'een nogal brede kijk' om mogelijke stofjes heb.
Een 'te brede kijk' wat de MDH betreft!
Om maar geen ontgoochelingen te veroorzaken, 
brachten we samen een bezoekje aan 'de Soldeur'.
We kozen er drie stofjes.


Er mocht wat glamourgehalte bij, dat was ok voor de MDH.
En als het op glamour aankomt, dan moet je bij de stofjes van Lotte Martens zijn.
Zo'n paneeltje is wat prijzig, maar ik mag daar wel elke avond mijn hoofd op laten rusten hé,
dus dan vind ik dat zijn geld meer dan waard!
Perfect om met een bronzen paspel af te werken.


Het grijsgroene stofje was een koopje.
Twee couponnetjes uit de gordijnencollectie.


Sowieso had ik een 'bont'-kussen in gedachten en het geluk zat aan mijn kant, want ze hadden toen net een nepbontje met gouden spikkeltjes op de puntjes.
Als je het echt wil zien, dan zal je wel een beetje je best moeten doen!



De eerste twee versies waren heel snel klaar.
Ja, toen het nog echt winter was.
Maar de 'bont'-kussens werden steeds maar weer uitgesteld.
Veel pluisjes, heel veel pluisjes als je hier in gaat knippen.

Toen ik twee weken geleden op naaiweekend ging,
vond ik dit project de ideale afsluiter van een zeer aangenaam weekend!
Zo zou ik mijn ventje thuis gelukkig maken, 
eindelijk af die kussens!
En zou ik mijn 'aantal afgewerkte stuks' in no time met 2 kunnen verhogen.
Of ik de compagnons op naaiweekend zo gelukkig maakte?
Je weet wel, veel pluisjes, heel veel pluisjes ;-)

Als ik nog eens met 'nepbont' thuis kom,
dan doe ik dat thuis hoor, dames!
Want ja, de I robot is een feit!


En nu wordt het dringend tijd voor de zomercollectie.
I know, daartussen heb je nog de lente ...
maar laten we die lente maar even uitstellen en meteen naar de zomer doorschuiven!!

Ik heb zin in etnisch ... denk ik.
Iemand een tip waar je dit soort stofjes op de kop kan tikken?



Reacties

  1. Super mooi kussens en ze passen perfect bij de zetel. Hier ook een nieuwe salon, maar ik kocht de kussens. Foei...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook nieuwe kussens en stel dat ook altijd maar uit... die van jou zijn alvast een mooie motivatie om er eens werk van te maken! knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts