Jungle fever

Jungle fever.
Ik dacht dat ik er al een hele tijd last van had.
Tot ik het begrip ging opzoeken ;-)
Niet dus !!!
Jungle fever in mijn woordenboek?
Ik was al een tijdje zot van die exotische hemdjes.
Eén dame springt daar met kop en schouder boven uit.
En dat is An.
Ik had sowieso al een hemdje gepind.
En me al zo vaak verfoeid omdat ik toen te veel naar de wederhelft had geluisterd en het stofje niet had besteld.
Het ene na het andere pareltje kwam ik tegen.
En ik bleef ondertussen met een half oog speuren naar het geschikte stofje.
In de outlet van Liesellove vond ik een stofje dat misschien wel geschikt was, hoewel geen liefde op het eerste zicht.
Het kwam in het boodschappenmandje en enkele dagen later lag het op mijn tafel.
En het was ook geen liefde op het tweede zicht.


Toeval of niet?
An ging enkele weken gelden ook mee op naaiweekend.
'Doen', zei ze!
Blij met haar extra duwtje.

Vorige week begon ik eraan.
De MDH trok weer een bedenkelijk gezicht.
Maar hielp me toch vlijtig met het uitzoeken hoe de print het best tot zijn recht zou komen :-)



Veel speling heb je niet met dit soort stofjes.
Ik wilde zoveel mogelijk papegaaien in het hemdje en dat is me redelijk goed gelukt.
Om die reden moest het gebiesd zakje aan de linkerkant.
Maar het stoort me niet.


Ook de jeans was een twijfelgeval.
Ik had keuze uit 4 soorten jeans en ging voor de tricotversie.
Want An gaf me ook nog de tip om tricotboordjes te gebruiken, dat maakt het direct wat stoerder.


Bedankt voor je gouden tip, An!
Ik ben tevreden.
De zoon vindt het super (hoewel hij zojuist nog even vroeg of hij dit dan ook voor school aan mocht :-)  !).
De MDH vindt het heel geslaagd (maar is er niet rouwig om dat er onvoldoende stof overblijft voor een grotere versie :-)  !).


Nu en dan eens uit je comfortzone gaan, dan blijft het leuk !!
Ik heb zoveel zin in Theootjes de laatste tijd. Er komen er nog. Mijn zelfgetekende 140 kwam nog eens uit de kast, maar binnenkort mag ik weer vertrouwen op het perfecte patroon (in de grotere maten). Jiehaa ...


'Auch, hij bijt in mijn vinger !!'
Ha, die zoon toch :-)



OMG, de kapper leefde zich toch wel extra uit met de gel! 






Reacties

  1. Ik had Matteo echt niet herkend met zijn 'nieuwe' kapsel! Ik las iets over jungleprints en dacht zelfs "ze zal een njet gekregen hebben en het aan een ander ventje verpatst" Niets van! Ik ben blij dat zoonlief mee overstag gaat voor kleurige hemdjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel kleurrijk! Gedurfd, het staat hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is roepen om zomer, doe maar door! Cool hemdje én een cool kapsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zeg, zo mooi! Ik durf het niet, hou me voorlopig aan 'veiligere' Theo's. Misschien moet ik mezelf eens uit mijn comfort zone duwen… want dit is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh echt super mooi geworden! knappe gast!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts