Met een rugzakje?

Het voelt een beetje vreemd. De allereerste dag van de 'grote' vakantie voelt nog een beetje als gisteren ... maar door de vele herinneringen die ertussen zitten ook alweer heel lang geleden. Die allereerste dag van de vakantie sprak ik af met een vriendin die hoognodig toe was om nog eens een naaiprojectje te realiseren. Na 3 jaar studeren behaalde ze een nieuw diploma. Daar mag ze terecht trots op zijn! Maar in die 3 jaar vergaarde haar machine ook wel een beetje stof ...
De kinderen kregen de living en de tuin als territorium, wij bakenden de keuken af als naaizone. We hadden de weken ervoor een shirtje gevonden waar we ons wel eens wilden aan wagen.
Het werd een gezellig dagje. We hebben ook wat afgelachen ... met mysteries over het naaien. Tussenin ging Ilse ook nog eens een nieuwe job 'pakken' en ging er natuurlijk ook het één en ander mis met het naaien. Babbelen en naaien, je weet wel!



Maar het kwam goed. Ik had nog juist een couponneke op de kop getikt in de Soldeur. Voor enkele euro ben ik een zwart-wit T-shirt rijker.




De titel wordt nu wel duidelijk zeker? Het lijkt toch een beetje alsof ik een rugzakje aanheb ... Het voelt ook wel een beetje zo, want die 'keperband' geeft niet mee. Toch ben ik er wel tevreden mee, hier op een jeans, moet ik ook nog eens proberen op een zwarte broek.



Het shirt van Ilse mag er ook zijn, maar jammergenoeg heb ik daar geen foto's van. 'k Zal haar eens moeten overtuigen!

Zo'n dagje is voor herhaling vatbaar. Daar zullen onze kids zeker geen nee tegen zeggen, want ook voor hen werd het een fijne vriendjesdag.

Reacties

  1. Grappig, ik zag idd die rugzak op de eerste foto! Leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo een naai-date en leverde alleszins een toffe t shirt op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat rugzakeffect! De rugkant vind ik anders prachtig, echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi hoor en mijn eerste indruk was inderdaad ze heeft een rugzakje aan maar ik vind het zeker geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Dacht ook dat je e rugzak aan had! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ja ik dacht inderdaad dat je een rugzakje droeg. Maar wel een tof shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het idee wel super !!! Maar inderdaad, ik dacht echt dat je een rugzakje aan had, hoewel je eigen titelsuggestie daar ook wel zijn rol in speelt natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zat al te scrollen naar die rugzak ! Maar je T-shirt is wel gaaf geworden ! Echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha ja een beetje een bizar effect wel, maar van die rug ben ik wel mega fan! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De rug vind ik super, de voorkant idd een beetje vreemd. En zo'n naaigagje, daar droom ik van. Hier is het momenteel alles is kleine stukjes, waardoor ik het overzicht snel kwijt ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts