De winaar is ...........

Leonie typt :
Hallo allemaal,
herinneren  jullie nog de truitjes en de wedstrijd ,
nog niet ?, kijk gerust op  vorige blogbericht.
Jullie zitten waarschijnlijk al vol spanning te wachten.
De uitreiking deed ik natuurlijk niet zomaar.
Ik typte eerst alle namen op de computer, de jongens en de meisjes afzonderlijk.


Printen,knippen,en in hun hokje euh,ik bedoel potje.






en trekken maar, spannend ...
Matteo trok voor de jongens en ik voor de meisjes.

 

jongenstruitje : ........................................Querida !!!



meisjestruitje :..........................................Vink !!!
Hopelijk ben je tevreden maar ik heb wel het lot laten beslissen!!!
Vele groetjes Leonie .

Handig hoor, ik heb er zo een beetje een blogsecretaresse bij! 
De kinderen vonden zo'n give away super leuk en waren al het hele weekend super benieuwd wie er zou winnen.
Querida en Vink, laten jullie nog even weten hoe lang het voorpand en de mouwen moeten zijn (kijk nog eens naar mijn vorige post voor de afmetingen), zo kan ik er nog de boorden op de juiste plaats aan zetten!



 


 

Reacties

  1. Lol ! Schitterend gedaan hoor, Leonie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo! Joepie!!!!
    Dezelfde maat als je dochter, graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt in orde! Kan je je adres doorsturen naar saskialecluse@yahoo.com?

      Verwijderen
  3. Wauwww! Ik heb gewonnen , Joehoe!!!
    De afmetingen kloppen voor mijn zoontje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat. Het truitje werk ik zo vlug mogelijk af. Kan je je adres doorsturen naar saskialecuse@yahoo.com?

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts