Pink leopard

Een beetje roze in een luipaardprintje? Nee, bedankt zou mijn eerste antwoord zijn. Ik zag enkele weken terug eens zo'n schreeuwlelijke broek die aan deze omschrijving zou beantwoord hebben.
Toch is het de omschrijving van een stofje dat ik enkele weken terug kocht. Met wat meer tijd ging ik 'stof' proeven in den Beer, dat wil zeggen, ik nam mijn tijd om overal te kijken, te voelen en veel ideeën op te doen. En nog eens een toertje doen en weer andere dingen zien! Ogen kom ik er soms te kort. En mijn hoofd draait dan op volle toeren. Een hele inspanning, maar wel zalig leuk!
Bij het derde toertje begon ik wel wat te voelen voor het stofje, een beetje stevig, een beetje elastisch en licht glanzend.



In de omschrijving van dit tuniekje stonden 4 drukknoopjes, het was me niet onmiddellijk duidelijk waar die dan wel moesten komen. Op de schouder, zo bleek na even goed doorlezen. En het blijkt ook nodig, want ik kon het niet laten om het eens zonder te proberen ... Waarom moeilijk maken, als het makkelijk kan ;)





De burdataal, dat is toch wat raars. Meerdere keren lezen bracht dan plots de opheldering. En als alles dan als een treintje loopt, bleek ik een stapje vergeten ...



Ik maakte voor Leonie maat 140. Toch een beetje ruim. Door de armsgaten kan ik het ook niet zomaar versmallen.

Reacties

  1. Prachtig! Ik ben helemaal into luipaardjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een prachtige dochter! Ze straalt helemaal (zelfs meer dan het zonnetje doet, hoewel we vandaag toch niet mochten klagen!) En ik vind je tuniek heel geslaagd, je dochter zal er zeker en vast veel plezier aan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pink leopard , een geslaagd exemplaar!!hé dat rijmt nog ook maar het is wel waar, ze staat er geweldig mee!!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts