Zo de moeder, zo de ... (part II)

Ik zei het al eerder,  hier wordt een lap stof dikwijls voor 2 (of meer) projectjes gebruikt. Ik vind het boeiend om met één lap stof een verschillend resultaat te bereiken. En ja, voor een kinderprojectje heb je dikwijls nog 'net' genoeg.
Toen ik dit stofje vond in de Kringloop had ik er eigenlijk niks mee. Toch nam ik het mee, misschien kwam het nog ... En dan komt het leuke, ideeën laten groeien in je hoofd! Ken je dat?
Voor de zoon maakte ik de smalle broek die ik al eens eerder maakte, alleen zorgt dit stofje voor een heel ander effect.
En voor mezelf vond ik inspiratie bij Burda. Een heel eenvoudig kort rokje met iets hogere taille.





Reacties

  1. Ik vind ze allebei wel heel geslaagd.En die broek is wel echt "cool" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De broek is geweldig! En het model van het rokje is echt prachtig!
    Ik zou het stofje niet direct kopen, maar jij maakte er 2 prachtige stuks van! Missie meer dan geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou dat stofje ook niet gekocht hebben, maar als je dan ziet wat ervan te maken valt, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, zus! Als er nog een stukje stof over is: je weet mij wonen, hé! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't zal voor een andere keer zijn, want geen snipper meer over ...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts