In de ban van de Berlin Beat ...

Een trendsetter kan je mij niet noemen.
Neem nu het bomberjackje ...
ik was daar niet onmiddellijk van overtuigd.
Voor mij bleef dat te 'high school musical',
een lompe bomberjack, met grote letters op ...

Maar toen verscheen het ene na het andere bekoorlijke modelletje op internet.
Ook op shoppingmomentjes zag ik er een aantal die me konden bekoren.
Ik schafte eerst een braaf donkerblauw aan
en vorige week ging ik overstag voor een exotische versie.
Maar in die tijd was ik er ook eentje zelf in mekaar aan het steken.




Had ik geweten hoe vlot dit zou gaan.
Echt niet veel werk en superduidelijke uitleg.
Geen idee waarom ik zooooo lang gewacht heb om er aan te beginnen.


Ideaal voor dit eerste lenteweer!
En dit lenteweer is dan weer ideaal voor mij :-)
Een stevige verkoudheid heeft me al een week te pakken,
geen zin om met wateroogjes op de foto te gaan!
Dus dit keer kon ik hem toch overtuigen om mijn gezicht eens buiten beeld te houden ...


Hoewel ;-)

Zie je het koperkleurige paspelbandje?
Daar ben ik heel tevreden over.
Ik vond het nogal moelijk om de ideale boordstof te vinden.
Zwart zou het de donker maken.
En het écru was dan weer nogal bleek.
De oplossing bleek ook aan het kraagje de koperkleurige paspel te verwerken!
Bedankt voor de tip, Greet!


Stofje: Terre Bleue
Ritsen en boordstof: Stof op zolder
Patroon: Berlin Beat uit Urban Style van Eva Maria

Reacties

  1. Heel tof! Ik ben ook geen fan van de high school bombers, maar zulke weet ik wel te appreciëren! Er staat er ook nog eentje op mijn to sew lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi! Dit is inderdaad niet de klassieke 'high school bomber' maar wel eentje die iedereen zou willen dragen,... niet!? Dit zal zeker een jasje worden met een groot 'succes-gehalte'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet er ook nog eentje afwerken. Ik hou van dit stofje. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze mooi!!
    --En ik hou niet eens van bombers ;)--

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw deze bomber staat je prachtig! Die paspel is zo mooi hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ! Een voltreffer ! Staat je super !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my ge-weet-wel... Hoe schoon is déze, Saskia!? Zo blij dat je toch overtuigd geraakt bent, hij is werkelijk prachtig. En die kopen paspeldetails: fan! De stof is helemaal mijn ding, en die écru boordstof past er perfect bij. Als ik zo'n UrbanStyle-creaties zie dan weet ik weer waarom ik het deed, dat boek maken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die staat hier ook al zoo lang op de naailijst. Geen idee, waarom ik het steeds uitstel. De jouwe is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ! Deze moet ik toch ook echt eens maken... hiervan krijg ik er zin in !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Staat je prachtig in die exotische stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Saskia, bedankt voor de lieve verwijzing maar die van jou staat echt wel aan de top hoor! Wat een knappe bomber zeg. Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waw! Ik hou van bombers, en die van jou zou ik ook wel willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooiste exemplaar dat ik al zag verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik wil dat ook,zo'n mooie Berlin beat!! Het boek ligt klaar,nu nog de moed vinden om het patroon over te tekenen,dat doe ik niet zo graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waw! Staat sinds kort ook op mijn lijstje! Ik moet ook steeds wennen aan nieuwe trends... Jouw versie is alleszins helemaal mijn ding. Blij te lezen dat het zo vlot ging! En van die verkoudheid... Daar kan ik ook van meespreken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi! dat stofje van terre bleue is prachtig. Waar kan je eigenlijk die stofjes kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We kregen de kans via een medecursiste die voor dit bedrijf werkt! Ik weet niet of deze stofjes ook elders verkocht worden.

      Verwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een schoon jasje, prachtige stof ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts