Marie-Lou op de zwier!

Vakantie is genieten!
Genieten van het moment ...
en dat hebben we gedaan.

Naar jaarlijkse gewoonte werd hier weer veel minder genaaid dan er gedacht werd.
Maar hé, dat is juist vakantie, niets moet.

De werken liepen af voor het verlof,
er werd gepoetst, gesorteerd en geordend dat het een lieve lust was ... en tot mijn eigenste verbazing zelfs met veel plezier.
En dat we tevreden zijn, dat mag ook gezegd.

Onze reis was er eentje van rust, wandelen, ontdekken en samen genieten. 

We zitten ook in een feestperiode en laten dat allemaal graag op ons afkomen!

En nu wordt het tijd om ons op te maken voor het 'gewone' leven.
Jammer, maar eeuwige vakantie zou logischerwijs ook geen vakantie zijn.

Vandaag blog ik nog een jurkje dat exact een jaartje geleden 'als cadeaubon' geschonken werd, goed voor 'een meisjesjurk naar keuze'!
Ik gaf de bon als geboortecadeau en we besloten dat het leuk zou zijn om voor Marie-Lou, de grote zus een jurk te maken.


Mijn collega ging inspiratie opdoen op mijn Pinterestpagina's.
Van toeval gesproken,
Dubbel toeval zelfs,
want ik had het stofje van Strass in mijn voorraad :-)

En zo maakte ik op naaiweekend in maart twee bijna identieke meisjesjurken, eentje voor een grote 4-jarige en eentje voor een communicantje.
Oh wat heb ik genoten van die jurkjes toen ze klaar waren. 
Ik liet ze enkele dagen in de woonkamer hangen voor ze naar de beide meisjes gingen :-) .
'Snoep' voor mijn hart <3

Genieten jullie mee?
Marie-Lou op reis,
Marie-Lou op de zwier :-)








Cutie <3

Hoe ik aan het grote zwiergehalte kom, kan je nog eens hier nalezen !!

Dit project kan zeker doorgaan voor een 'Pin it & Make it', kijk maar eens hier :-) !



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts