Oeps, er hangt een topje aan mijn ketting!

Na 10 dagen zijn ze weer thuis!
10 dagen plezier en zon en spelletjes en vuile voeten (en meer) ...
10 dagen om onder ons tweetjes keihard te werken thuis en er nog voldoening aan te beleven ook.
Het einde van onze werken kon niet beter uitkomen.

En zo gebeurde er hier helemaal niets op naaigebied.
Of toch.
Ik stikte eindelijk het zoompje met de coverlock van mijn 'kettingtopje'.
Een projectje in een stofje dat ik al lang in mijn stapeltje had zitten.
Een topje waar niet lang over werd nagedacht.
Ik vond het wel een leuk topje, tekende het patroon over en stak het in de laatste naailessen in elkaar.


Wat me zo aantrok was het extra lange sjaaltje,
het lijkt wel of je een bijpassende ketting draagt!


Eentje om door te dragen.
Hoewel ik me toch afvraag of het niet wat meer getailleerd mocht zijn ...







Reacties

  1. Die sjaal is inderdaad leuk. Zomers en gekleed. Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, staat je geweldig!
    Ze hebben het dus leuk gehad in Bree! Super!
    (Bree is aan de andere kant van Limburg van waar wij wonen, een 40 min. rijden hier vandaan).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nu eens schoon gerief!
    Ik zou zelf de hele tijd prullen met de "ketting", dus niet voor mijn kleerkast, maar het staat u echt geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjieke top!! Eens iets helemaal anders met de ketting erbij. Staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts